Toyota & Lexus Dobrygowski: połączenie tradycji z nowoczesnością
Toyota & Lexus Dobrygowski to firma, która od niemal dwóch dekad rozwija swój biznes z OTOMOTO, stawiając przy tym na rozwój dodatkowego kanału sprzedaży online. Przedsiębiorstwo łączy tradycję z nowoczesnością i najwyższymi standardami obsługi klienta. To przykład dealera, który doskonale odnajduje się w dynamicznie zmieniającej się branży automotive w Polsce. Wykorzystując potencjał, jaki oferuje platforma OTOMOTO, w tym innowacyjne rozwiązania, narzędzia i działania edukacyjne, firma skutecznie poszerza zasięg swojej oferty na całą Polskę.
Dealer wyróżnia się dbałością o jakość ogłoszeń i wysoką kulturę obsługi, która przekłada się na lojalność klientów z całej Polski. Jest wzorem do naśladowania i inspiracją dla całego segmentu motoryzacyjnego, co zostało docenione podczas tegorocznej gali TYTANI OTOMOTO.
Długofalowa obecność online
Toyota & Lexus Dobrygowski to przykład firmy, która świetnie łączy tradycję z nowoczesnością. Od lat stawia na obsługę klienta na najwyższym poziomie, a jednocześnie chętnie sięga po nowe technologie, które ułatwiają życie kupującym. Współpraca z OTOMOTO od prawie dwóch dekad pozwoliła firmie otworzyć się na całą Polskę i dotrzeć do klientów z różnych zakątków kraju. Dzięki obecności online Dobrygowski nie tylko sprzedaje auta, ale buduje wokół nich prawdziwą społeczność zadowolonych kierowców.
Zwycięzca konkursu TYTANI OTOMOTO bohaterem nowej kampanii z serii „Prawdziwe Historie”
Osiągnięcia Toyota & Lexus Dobrygowski uhonorowano tytułem Tytana 20-lecia. Zwycięzca został bohaterem nowej kampanii OTOMOTO, która jest częścią kultowej serii „Prawdziwe Historie”.
– „Prawdziwe Historie” w odsłonie biznesowej to coś więcej niż kampania – to sposób na oddanie głosu tym, którzy tworzą polską motoryzację na co dzień. Dzięki takim partnerom jak Toyota & Lexus Dobrygowski możemy pokazać, że technologia, emocje i zaufanie mogą iść w parze. Historie, które opowiadamy budują nie tylko relacje z klientami, ale i przyszłość całej branży – mówi Patrycja Pawłowska, Marketing Manager OTOMOTO.
Kampania OTOMOTO pokazuje, że za każdą transakcją stoi historia ludzi, dla których motoryzacja to nie tylko biznes, ale i pasja. Bohaterem spotu Toyota & Lexus Dobrygowski jest Antek, który przed laty razem z dziadkiem odebrał nowe auto ze zwycięskiego salonu. Teraz pracuje tam jako sprzedawca i doskonale wie, jakie emocje towarzyszą osobie, która właśnie odbiera nowy samochód.
OTOMOTO| Prawdziwe Historie: Zobacz, jak prowadzi biznes zwycięzca konkursu Tytani OTOMOTO!
– Dzięki OTOMOTO odwiedzają nas klienci z całej Polski. Odbiór auta to jest zawsze święto, wyjątkowy moment - mówi w spocie Ireneusz Koziarz, kierownik sprzedaży.
Toyota & Lexus Dobrygowski buduje swoją pozycję lidera dzięki pasji, profesjonalizmowi i różnicowaniu kanałów sprzedaży we współpracy z zaufanym partnerem. Obecność online pozwala firmie docierać do klientów z całej Polski i skutecznie odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku. Wideo z serii „Prawdziwe Historie”, którego są bohaterami pokazuje, że za sukcesem w motoryzacji stoją nie tylko nowoczesne technologie, ale także ludzie i relacje budowane przez lata.