• RMF FM
  • RMF ON
  • RMF24
  • RMF Classic
  • RMF MAXX
  • Radio RMF24
RMF FM
  • Hot News
  • Rozrywka
    Plotki Show-biznes Filmy i seriale
  • Styl życia
    Moda i uroda Zdrowie Horoskop
  • Konkursy
  • Radio
  • Loteria
Loteria słuchaj
Poplista Co było grane? Programy Ramówka Odbiór Polecamy Kontakt

Poplista

Oskar Cyms - No co Ty
1
Oskar Cyms No co Ty
Nathan Dawe & Shayan - Over You
2
Nathan Dawe & Shayan Over You
Michał Szczygieł - Tylko na mnie patrz
3
Michał Szczygieł Tylko na mnie patrz

Co było grane?

Ava Max - So Am I
14:08
Ava Max So Am I
Dawid Kwiatkowski - Pali się niebo
14:11
Dawid Kwiatkowski Pali się niebo
Natalie Imbruglia - Torn
14:14
Natalie Imbruglia Torn

RMF ON - Twoja muzyka

Dawid Kwiatkowski - Pali się niebo
RMF FM
Dawid Kwiatkowski Pali się niebo
Radio RMF24 - Dwukrotnie naruszenie polskiej przestrzeni powietrznej. Generał Roman Polko gościem Radia RMF24
Radio RMF24
Radio RMF24 Dwukrotnie naruszenie polskiej przestrzeni powietrznej. Generał Roman Polko gościem Radia RMF24
Jennifer Lopez / Lil" Wayne - I"m Into You
RMF w pracy
Jennifer Lopez / Lil" Wayne I"m Into You
w Faktach: Dramat w internacie. 11-latek wypadł z okna
Facebook YouTube Instagram TikTok
Prowadzenie własnej firmy to nie praca, to misja. -Ad-

Wzloty, zmagania i droga ku realizacji Waszych planów. Wszystko to prowadzi do spełnienia Waszych marzeń, które sobie wyśniliście, zakładając własny biznes.

Czasami jednak brakuje tej jednej małej rzeczy, jak np. pomoc księgowego czy stół warsztatowy, która hamuje realizacje firmowych planów. Chcemy Wam z tym pomóc!

Napiszcie nam, co ułatwiłoby życie Twojej firmie. Najciekawsze wpisy nagrodzimy na naszej antenie kwotą 2000 złotych, którą możecie wykorzystać na realizację sprzętowych marzeń, które pomogą w prowadzeniu oraz rozwoju Waszej działalności.

*W konkursie nagrodzimy łącznie 6 osób, kwotą 2000 złotych w postaci przelewu na wskazane konto. Zgłoszenia przyjmujemy do 4 września 2025 do godziny 14:00. Fundatorem nagród w konkursie jest Bank Millennium.
Co ułatwiłoby życie Twojej firmie?
 
 
wyślij »
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu konkursowym w celach prowadzenia badań opinii publicznej, promocji, konkursów oraz w celach marketingowych i promocyjnych, w tym obejmujących marketing i promocję produktów i usług spółki Radio Muzyka Fakty Grupa RMF sp. z o.o. sp. k. oraz jej kontrahentów/partnerów biznesowych.
Powyższa zgoda może być w każdym czasie odwołana poprzez wybranie opcji "Wypisz".

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres e-mail lub inny podany adres elektroniczny (nr telefonu komórkowego lub stacjonarnego) informacji handlowych w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. z 2002 r. nr 144, poz. 1204 z póź. zm.) od spółki Radio Muzyka Fakty Grupa RMF sp. z o.o. sp. k. działającej w imieniu własnym i na własną rzecz lub też na zlecenie i na rzecz swoich kontrahentów/partnerów biznesowych. Wyrażam także zgodę, aby do wysyłania powyższych informacji handlowych wykorzystywane były telekomunikacyjne urządzenia końcowe lub automatyczne systemy wywołujące w rozumieniu art. 172 Ustawy Prawo telekomunikacyjne.
Powyższa zgoda na otrzymywanie informacji handlowych oraz wykorzystywanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych lub automatycznych systemów wywołujących może być w każdym czasie odwołana poprzez wybranie opcji "Wypisz".

Oświadczam, że zapoznałem się z poniższymi informacjami dotyczącymi ochrony moich danych osobowych:
1. Administrator Danych Osobowych.
Administratorem Danych Osobowych podawanych w powyższym formularzu konkursowym jest Radio Muzyka Fakty Grupa RMF sp. z o.o. sp. k., al. Waszyngtona 1, 30-204 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000660949, NIP: 677-00-72-027, REGON 350637551.
2. Dane osobowe udostępnione wyłącznie dla potrzeb udziału w Konkursie.
2.1 Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie. Konsekwencją niepodania niezbędnych danych lub ich wycofania będzie brak możliwości uczestnictwa w Konkursie oraz odbioru nagrody.
2.2 Dane osobowe Uczestników Konkursu przetwarzane są przy zachowaniu wymogów określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO”. Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:
- organizacji i przeprowadzenia Konkursu przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
- marketingu i promocji usług oferowanych przez administratora w czasie trwania Konkursu (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) oraz po jej zakończeniu (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
- wypełniania obowiązków prawnych ciążących na administratorze w związku z jego działalnością, w szczególności wynikających przepisów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);
- przeciwdziałania nadużyciom i wyjaśniania wątpliwości, dochodzenia roszczeń, prowadzenia postępowań sądowych i windykacyjnych (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
- wewnętrznych celów administracyjnych administratora, w tym statystyki i raportowania wewnętrznego (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
2.3 Dane osobowe udostępnione wyłącznie dla potrzeb Konkursu (tj. w wypadku, gdy uczestnik nie udzielił dodatkowej zgody) będą przetwarzane przez okres trwania Konkursu oraz okres przedawnienia roszczeń związanych z udziałem w Konkursie, a także ewentualny okres dochodzenia roszczeń i dokonania rozliczeń publicznoprawnych.
3. Dane osobowe udostępnione na podstawie dodatkowej zgody uczestnika Konkursu.
3.1 Uczestnik, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola pod formularzem konkursowym może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu prowadzenia badań opinii publicznej, promocji, konkursów oraz w celach marketingowych i promocyjnych, a także zgodę na otrzymywanie informacji handlowych - zgodnie z treścią i zakresem określonym pod formularzem konkursowym (dalej jako "zgoda na cele marketingowe").
3.2 Udzielenie zgody na cele marketingowe jest dobrowolne, nieudzielenie tej zgody nie uniemożliwia udziału w Konkursie, ani nie wpływa na prawa uczestnika Konkursu.
3.3 Dane osobowe udostępnione na podstawie zgody na cele marketingowe będą przetwarzane w celach prowadzenia badań opinii publicznej, promocji, konkursów oraz w celach marketingowych i promocyjnych, w tym obejmujących marketing i promocję produktów i usług spółki Radio Muzyka Fakty Grupa RMF sp. z o.o. sp. k. oraz jej kontrahentów/partnerów biznesowych.
Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi udzielona przez uczestnika zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO*).
3.4 Dane osobowe udostępnione na podstawie udzielonej zgody na cele marketingowe będą przetwarzane przez czas nieokreślony, chyba że uczestnik wyrazi sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych w celach marketingowych lub wycofa udzieloną zgodę.
4. Powierzenie przetwarzania danych osobowych.
W celu realizacji Konkursu lub prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych Administrator Danych Osobowych może uodstępnić lub powierzyć ich przetwarzanie podmiotom współpracujących w zakresie obsługi technicznej i organizacyjnej Konkursu oraz akcji marketingowych i promocyjnym (np. obsługa IT, firmy kurierskie) lub fundatorom nagród w celu realizacji prawa do nagrody. W szczególności powyższe powierzenie może nastąpić na rzecz podmiotu powiązanego - spółki Grupa RMF sp. z o.o. sp.k.
5. Prawa uczestnika dotyczące danych osobowych.
5.1 Każdy, kto podał Administratorowi Danych Osobowych swoje dane osobowe ma prawo do żądania:
a/ dostępu do swoich danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO*, tj. do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarza dane osobowe oraz prawo uzyskania dostępu do tych danych (w tym ich kopii), a także w szczególności do następujących informacji: (i) o celach przetwarzania danych, (ii) o kategoriach przetwarzanych danych, (iii) o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym Administrator Danych Osobowych ujawnił lub którym ma zamiar ujawnić dane, (iv) o możliwości skorzystania z praw w zakresie ochrony danych osobowych i o sposobie ich realizacji, (v) o prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego, (vi) o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, a także jego konsekwencjach;
b/ sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO*, tj. do żądania od Administratora Danych Osobowych niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz do żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;
c/ usunięcia danych, na podstawie art. 17 RODO*, tj. do żądania od Administratora Danych Osobowych niezwłocznego usunięcia danych osobowych (zwane również "prawem do bycia zapomnianym").
d/ ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO*, tj. do żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych w następujących przypadkach, gdy: (i) uczestnik Konkursu kwestionuje prawidłowość danych osobowych przetwarzanych przez Administratora Danych Osobowych, (ii) przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z prawem, a sprzeciwiono się usunięciu danych, (iii) Administrator Danych Osobowych nie potrzebuje już danych osobowych, ale są one potrzebne uczestnikowi Konkursu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
e/ przenoszenia danych, na podstawie art. 20 RODO*, tj. do otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie danych osobowych dostarczonych Administratorowi oraz żądania przesłania tych danych innemu administratorowi danych, jeśli jest to technicznie możliwe. Prawo to przysługuje jeśli: (i) przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany, (ii) dane przetwarzane są na podstawie zgody lub w związku z umową.
5.2 Osobom, które wyraziły zgodę na cele marketingowe przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych, jak również prawa do cofnięcia udzielonej zgody.
5.3 Prawa, o których mowa powyżej, mogą być wykonane przez przesłanie stosownego wniosku w formie pisemnej na adres: Radio Muzyka Fakty Grupa RMF sp. z o.o. sp. k., al. Waszyngtona 1, 30-204 Kraków, lub drogą e-mail na adres dane@rmf.fm.
Wycofanie zgody na cele marketingowe oraz prawo do wniesienia sprzeciwu mogą być również zrealizowane poprzez wybranie automatycznej opcji "Wypisz"
6. Skarga.
W przypadkach uznania, iż przetwarzanie danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych narusza przepisy RODO* przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Kontakt. Inspektor Ochrony Danych Osobowych.
Kontakt z Administratorem Danych Osobowych jest możliwy w formie pisemnej na adres: Radio Muzyka Fakty Grupa RMF sp. z o.o. sp. k., al. Waszyngtona 1, 30-204 Kraków, lub drogą e-mail na adres dane@rmf.fm.
Administrator Danych Osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych - Pana Bartosza Kurzawę. Jeżeli chcesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, skorzystaj z danych kontaktowych wskazanych poniżej:
adres do korespondencji: Radio Muzyka Fakty Grupa RMF sp. z o.o. sp. k., al. Waszyngtona 1, 30-204 Kraków (z dopiskiem "na ręce IOD")
adres email: iod@rmf.pl
* RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, obowiązujące od dnia 25.05.2018r.

Programy

Byle do piątku Lepiej być nie może Lepsza połowa dnia Noc podcasterów Poplista Poplista – notowanie Popoktagon RMF FM - daj głośniej Sensacyjna niedziela Yeeeest weekend Weekendowy poranek Wstawaj, szkoda dnia

Radio

Programy Super Kumulacja Ramówka Konkursy Ludzie Podcasty Polecamy Kontakt Nadawca Pracuj z nami Co było grane? Radio online

Grupa RMF

Reklama Dla prasy RMF24 RMF Classic RMF MAXX RMF ON

Polecamy

interia.pl Pogoda

Bądź bliżej nas

Facebook YouTube Instagram TikTok

Copyright © 2025 Radio Muzyka Fakty Grupa RMF sp. z o.o. sp. k. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu . Polityka cookies . SpeakUp . Prywatność .
Konkursy RMF FM Włącz radio