Poplista

Enrique Iglesias x Pitbull x IAmChino - Tamo bien
1
Enrique Iglesias x Pitbull x IAmChino Tamo bien
sombr - undressed
2
sombr undressed
Pezet, Auer - Dom nad wodą
3
Pezet, Auer Dom nad wodą

Co było grane?

Dawid Podsiadło - W dobrą stronę
04:38
Dawid Podsiadło W dobrą stronę
KaeN / Ewa Farna - Echo
04:46
KaeN / Ewa Farna Echo
Pink - Just Like A Pill
04:49
Pink Just Like A Pill

Nowy gigant fast foodów wkracza do Polski. McDonald’s i KFC stracą klientów?

Wielbiciele fast foodów w Polsce mogą szykować się na prawdziwą rewolucję. Wendy’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych amerykańskich sieci restauracji szybkiej obsługi, oficjalnie zapowiedziała wejście na polski rynek. Czy McDonald’s i KFC mają powody do obaw?
Wendy's wygryzie konkurencję w Polsce?, fot. Shutterstock

Wendy’s – co wyróżnia nowego gracza?

Wendy’s założona w 1969 roku w Stanach Zjednoczonych słynie z kwadratowych burgerów. Ekspansja Wendy’s w Europie nabiera tempa. Po sukcesach w Irlandii, Rumunii i Szkocji, gdzie podpisano umowy na otwarcie ponad 150 restauracji, przyszedł czas na Polskę. Rozmowy z potencjalnymi masterfranczyzobiorcami już trwają, a zainteresowanie jest ogromne. Jak podkreśla Arkadiusz Słodkowski z PROFIT System, przedstawiciela Wendy’s w Polsce, Polacy doskonale znają i cenią markę, mimo że dotąd nie mieli okazji spróbować jej produktów na rodzimym rynku.

Polacy kochają burgery – rynek rośnie w siłę

Według najnowszych badań, koncepty burgerowe odpowiadają już za ponad 40% wartości sprzedaży wśród wszystkich restauracji szybkiej obsługi w Polsce. Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych pięciu lat sprzedaż burgerów w naszym kraju wzrośnie o ponad 100%. 

Ten burger jest najdroższy na świecie. Będziesz w szoku, jeśli poznasz cenę!
Większość zapewne wyobraża sobie burgera jako coś, co można zjeść na szybko w popularnym fast foodzie. Nie brakuje również restauracji, które serwują potężne, dobre jakościowo burgery. Jedna z nich poszła o krok dalej i zaoferowała...

Czy McDonald’s i KFC mają się czego obawiać?

Wejście Wendy’s na polski rynek to sygnał, że konkurencja w segmencie fast foodów będzie jeszcze ostrzejsza. McDonald’s i KFC od lat dominują w Polsce, ale pojawienie się nowego, silnego gracza może zmienić układ sił. 

 Źródło: horecanet.pl

Czytaj dalej:
Polecamy