Poplista

1
Alex Warren Ordinary
2
Wiktor Dyduła, Kasia Sienkiewicz Nie mówię tak, nie mówię nie
3
Dennis Lloyd Mad World

Co było grane?

20:30
Justin Timberlake Can't Stop The Feeling!
20:36
Daria Zawiałow / Artur Rojek Dziwna
20:39
Lenny Kravitz Fly Away

Max znowu zmienia nazwę! HBO Max wróci już tego lata

W świecie, gdzie zmiany są jedyną stałą, Warner Bros. Discovery ogłasza kolejny, zaskakujący zwrot akcji. Latem 2025 roku platforma streamingowa Max powróci do swojej pierwotnej, kultowej nazwy — HBO Max. To decyzja, która ma nie tylko wzmocnić usługę, ale i zaznaczyć jej wyjątkową pozycję na rynku. Zmiana ta jest efektem dokładnych badań i analizy oczekiwań konsumentów, którzy wyraźnie wskazali na silną tożsamość marki HBO jako synonimu najwyższej jakości treści.
fot. Warner Bros. Discovery
  • Więcej ważnych informacji znajdziesz na stronie głównej RMF FM

Rebranding na międzynarodową skalę

Od dekady treści HBO były dostępne dla polskich widzów poprzez HBO GO, a od marca 2022 roku - pod szyldem HBO Max. Jednak już w maju 2023 roku, w USA, platforma zmieniła nazwę na Max, a w Polsce stało się to faktem w czerwcu 2024 roku. Teraz, stając przed perspektywą trzeciego rebrandingu, Warner Bros. Discovery stawia na powrót do korzeni, przywracając markę HBO Max.  

Wybór nazwy Max miał na celu podkreślenie, że platforma to nie tylko dom dla filmów i seriali HBO, ale również miejsce, gdzie znaleźć można produkcje Discovery+, kanały linearnie i ekskluzywne transmisje sportowe. To strategiczne posunięcie miało na celu zaznaczenie różnorodności oferty, jednak silna marka HBO, rozpoznawalna zarówno w USA, jak i Europie Środkowej, okazała się być kluczowym atutem, którego wartość nie może zostać zignorowana.

Zaskoczenie branży

Decyzja o rezygnacji z marki HBO wzbudziła zdziwienie wśród wielu ekspertów branżowych, w tym współdyrektora generalnego Netflixa, Teda Sarandosa, który nie krył zaskoczenia takim posunięciem. Jednak niedawne zmiany, w tym rezygnacja z charakterystycznego dla Max granatu na rzecz czerni, kojarzonej z HBO, były zapowiedzią nadchodzących zmian.  

Warner Bros. Discovery ma ambitne plany rozwoju swojej platformy streamingowej. Zauważalny wzrost rentowności sektora streamingowego i zwiększenie liczby abonentów są dowodem na to, że firma jest na dobrej drodze do osiągnięcia celu, jakim jest przekroczenie 150 milionów subskrybentów do końca 2026 roku. Powrót do marki HBO Max jest kluczowym elementem strategii, mającej na celu dalsze przyspieszenie tego wzrostu.

Czytaj dalej:
Polecamy